Hunter x Hunter (2011)

Un anime care nu credeam că îmi va ajunge atât de drag! Când vă spun că aparențele înșeală ei bine știu ce zic pentru că eu pur și simplu nu mă vedeam uitându-mă la acest anime din niște motive pe care nici măcar eu nu pot să vi le spun, pentru că nici mie nu îmi sunt așa de clare. Ideea principală este să nu judecați ceva după ceea ce pare sau după ce auziți! Se pare că asta se aplică chiar și la anime!

Atunci când am început Hunter x Hunter, din momentul în care am văzut primele episoade, ei bine am stat cu sufletul la gură și abia așteptam să mai văd un nou episod! Parcă am ajuns să trăiesc odată cu personajele și de fiecare dată când pățeau ceva protagoniștii noștri și prietenii lor, parcă simțeam și eu ce simțeau ei!

Este un anime foarte bun! Are o grafică excelentă, coloana sonoră, de asemenea, iar vocile chiar li se potrivesc personajelor; parcă fiecare dintre cei ce au dublat și-au lăsat amprenta asupra personajelor! Uimitor, nu Începutul a fost promițător și ceva în mine s-a trezit când am văzut câtă ambiție poate avea Gon pentru a reuși să plece de acasă pentru a-și găsi tatăl. Trebuie să recunosc că am fost puțin îngrijorată având în vedere că e doar un copil, dar m-am liniștit când am văzut că se descurcă așa de bine, că își face prieteni buni și mai ales că se antrenează așa mult ca să devină mai puternic și ca să arate de ce este în stare. Intențiile și sentimentele sale pure față de prietenii săi, dorința de a le fi alături și de a-i proteja, trebuie să recunosc că mi-au ajuns la inimă și m-au făcut să mă gândesc dacă în lume chiar mai există oameni de acest gen. Faptul că le voia doar binele, că el chiar își dorea să nu îi piardă și i-ar fi salvat chiar și cu prețul vieții este ceva surprinzător, dar oricum și prietenii săi ar fi făcut aceste lucruri pentru el.

Cât despre acțiunea care se petrece în jurul personajelor principale, se poate spune că multe lucruri s-au întâmplat, dar ce este un anime fără o poveste bună și o acțiune care să te țină ochi și urechi?

Personajele sunt foarte multe și chiar foarte complexe ceea ce este de apreciat pentru că fiecare dintre ele are modul său de ar fi și te face să te gândești oare care este personajul tău preferat.

În final pot spune că există toate motivele pentru care să vă uitați la această serie; fie personajele, fie acțiunea, fie dorința de a căpăta puțină încredere de sine sau încredere în persoanele din jurul tău, fie dorința de a vedea ceva nou și original, fie pur și simplu plăcerea de a te uita la anime! Această serie nu te va dezamăgi, așa că fii gata să fii cuprins de o mulțime de sentimente de-a lungul ei.

În numele tuturor care se uită aici, care poate că v-au mulțumit, poate că nu, vă mulțumesc pentru munca depusă pe acest site!
Luni, 22 martie 2021
Birdman, iAndrewell, SafeR, HikaruQe, Georgian01